Svettigt!

Fredaaaaaag igen,och det är skitvarmt ute!

Har varit i kvissle och visat upp min gulleplutt till son för några damer,dom blev jätteglada.Johannes fick en present (En nalle) av en dam igår och vi var dit och tackade.Han blev lite trött och började tjura så då la jag honom i vagnen och han somnade direkt. =)

Sedan gick jag och mamma in på affären och köpte lite mat till Johannes och mamma bjöd mig på en glass.

Pappa kom sedan och hämtade mig och jag var glad att vara hemma,vi satte oss under vardagsrumsfläkten och svalkade oss en stund.Martin kom sedan hem och vi åt lite lunch.

Nu ligger båda grabbarna och sover så då passar jag på att uppdaterar här,sen ska vi in till stan och handla mat.Börjar bli riktigt tomt i kylskåpet nu.

Tack för mig!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback