Nordljus.

Här rullar dagarna på som bara den,nu är det helg igen och vad ska vi hitta på då?!
Ja det återstår att se,men nu är min stora fundering på vad vi ska äta till middag.Har inte någon som helst aning,får kolla vad vi har i frysen och kylskåpet.Och vad som helst finns inte på min käre gubbes lista utan han ska ha trerätters middag typ sju dagar i veckan! ;-D
(Det blir nog spagetti och korv) Haha.

Jag tror att jag har blivit lite smått beroende av vissa tv-program.Kanske låter fånigt men jag tycker att Sjunde Himlen är bra,sedan är det Ellen Degeneres Show,Living Lohan och Tori & Dean.Och alla program går på 5:an.Finns även ett hästprogram som börjar kl.11.00 varje vardag,väldigt bra det med!Fast måste jag göra annat så går ju det före såklart.

Nu vet jag vad jag önskar mig när jag fyller år!

Presentkort på Nordljus som ligger här i Njurunda!Tycker om det lantliga stuket,tänker inreda huset med sådant hädanefter.Ska måla lite möbler vita hade jag tänkt,ska knäppa kort på hur det såg ut före och efter.Alltid kul att ha lite projekt på gång.Fast det tar ju lite extra lång tid när man har barn men på kvällarna när man har en till hemma som kan vara med Johannes så går det ju fint! =)

Ja det var allt för mig,nu ska jag gå ner och koka vatten och ta fram något till middag.

Bye bye



Denna bild kommer från http://spetsochsnor.blogspot.com/ . Jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback