No rubrik here.

Tjoho!

Möttes av en huggorm idag när vi var ute med hundarna,jag vände direkt och var rädd hela tiden fram till bilen.Har blivit mer rädd för kryp och sånt nu och jag vet inte varför.På vägen hem i bilen så kom det en till orm och kravlade sig över vägen,pappa råkade köra på den och det tycker jag var ganska bra! Sånna där kryp tycker jag inte ska finnas i min närvaro iaf. =P

Dagens middag bestod av: Lasagne! Gott gott.

När Martin kom hem så hade han något bakom sin rygg,och gissa vad det var! Jo en ros! =) *puss på dig*



Har även kommit en ros på framsidan huset med,trodde vi tog bort hela den "busken" när vi skulle måla huset förra sommaren?!Men fin är den och fler är på gång.



Känns skönt att man har förstående vänner iaf! =)

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback