Loppis.

Imorse låg hela familjen i sängen och myste till ungefär 09.00,sedan blev det frukost.Gjorde oss iordning och begav oss till lite loppisar.Fanns mycket fina möbler där som jag skulle vilja ha.Fast jag lägger då rakt inte ut flera tusen på en byrå direkt.Finns mycket loppisar utöver landsbygden som kan ha samma sorts byråer för några hundringar bara så jag håller mig tills dess... =)
Åkte till Media Markt och kikade om det fanns någon tv för ett hyffsat pris,dom har rätt bra priser där men ingen tv följde med oss hem.Sedan åkte vi till City Gross och handlade lite nödvändiga ting,ost och kex blir det ikväll.Var ett bra tag sen vi åt det.

Har marinerat in lite kött som gottar till sig i kylskåpet just nu.Hasselbackspotatis och bearnaisesås blir det till.Gott!

Johannes mår prima,han ligger och sover så sött på täcket på golvet.Lillplutten,goplutten,sötproppen!! =)

Tycker det är så mysigt när det regnar,då blir det mörkt inne så man har anledning att tända ljus.

Nej nu ska jag ta och städa till uppe i allrummet,vi får titta på lill-tv:n uppe nu eftersom vi inte har någon tv nere.Är nog mysigare ändå tycker jag.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: M

Nämen är det inte lill-Madde som ligger där i vagnen!!?? Hoppas att ni hade en mysig kväll! Jag gillar ju också när det regnar ibland men nu är jag ganska så less på regn,serru! Skönt att solen är framme i dag! Så att jag kan gå ut lite trots min värkande rygg. Måste nog komma och kika på lillpöjken i dag,puss till honom :-)

2009-08-23 @ 09:57:35
Postat av: Madde

Ja det är bara att komma de.

2009-08-23 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback