Help me!

Usch vad jag tycker det är jobbigt med att beräkna ut föräldrapenning.Jag vill ju självklart vara hemma med Johannes så länge jag kan och om ekonomin går bra.Självklart är det knapert men det går ju ihop.Sitter nu och kollar hur mycket pengar man får varje månad om man gör si och om man gör så.Är så mycket man ska tänka på,olika dagar som man ska vara rädd om i framtiden mm.Blir så jäkla less!!!!!!!!!

Jag blir nervös av allt det här.

Skulle vara skönt om man kände någon som kunde sätta sig framför datorn och visa vad som kommer bli bäst för mig och Martin.Men man lär sig väl till slut när man har "slösat" bort viktiga dagar...

Nu blev jag deppig så jag bjuder på glada bilder istället! =)









Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Man blir sååå glad i sinnet när man får se den lille knubbisen! Lillskiten är ju så otroligt söt så att det inte går att beskriva. Pussar till honom och stora kramar till er! :-) :-)

2009-08-11 @ 06:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback