Gravid igen?!

Kan det vara möjligt?! Haha,nejdå.Fast det ser ut som så nuförtiden kan jag säga.Måste få bort magen,men ibland är det lite svårt att ta sig i kragen.Har ju "lite" annat att tänka på nu lixom.

Har fått hjälp att städa och röja här hemma idag av mor,hon har även fixat iordning middagen så det är bara att slänga in i ugnen sedan och koka potatis.Är himla glad över det för jag är så jäkla trött idag!Fast är man i en speciell vecka så...

Någon som vill hjälpa mig att få en snyggare blogg????Vill ha min egen som ingen annan har med bilder på Johannes m.m.Heléne hjälp mig du!

Vår TV är trasig så måste in med den,fan!

Äsch nu har jag ont i magen och måste vila.




Bye bye


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag vet inte hur man gör en fin blogg! :o Fråga någon som kan. :)



Jag vill träffa Johannes :( Men det verkar vara sämre idag. Tror att halsbölden börjar komma fram igen.

2009-08-21 @ 10:08:41
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: huhj

hehfj mammsa



jhsg å paoppa sitwer vi datan



/Johannes

2009-08-21 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback