Tjabba

Varför varför varför skulle det komma snö idag då?! Jag som hade hoppats på vår och värme men icke icke.

Jaja,om du är nyfiken på hur det går med vikten så går det alldeles utmärkt.Har inte ätit något onyttigt på 3 dagar tror jag,fast jag var nära en gång i förrgår när jag var hos mamma och pappa.Dom hade en skål med påskgodis och jag tänkte bara ta en godis av bara farten,men då var det något som sa mig att NEJ,DU FÅR INTE! så jag tog ingen.

Äter havregrynsgröt med mosad banan på varje morgon.Under dagen så äter jag frukt,idag blev det gulaschsoppa till lunch som jag gjort själv.Man kan ju inte sluta att äta helt heller,men det är jobbigt när sötsuget kommer.Då måste jag göra något annat som gör att jag glömmer.Och då är datorn en bra metod,iaf en sån här kall dag och jag lämnade vagnen nere hos mor och far igår och tog bilen hem för det var så jäkla kallt så det blir ingen prommis under dagen idag tyvärr.Men ikväll blir det långprommis med vovven.

Nu ska jag underhålla Johannes,Lippe och Micke.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback