Kort från förr! =)

Satt och tittade i min gamla plånbok för någon dag sedan,hittade kort på mig,Therese och Isa som vi knäppte i en sån där fotoautomat.Jag undrar om dom automaterna fortfarande finns kvar?! Men iaf,var riktigt roligt att få en flashback från förr.Vi hade riktigt roligt vi tre! =)

Tänkte bjuda på kort här,hoppas det inte gör något Therese och Isa!!! =P

Dom här korten knäppte jag och Therese för många år sen. =)
  


  

Den här dagen kommer jag faktiskt ihåg,vi hade precis innan varit och provat smink inne på Åhléns och jag blev förbannad för expediten som jobbade där glodde på oss precis som om hon trodde att vi skulle snatta! Haha!

  



Har en fråga! Varför är killar så rädda för spya för?! =)

Imorgon blir det marknad i nordichallen.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Therese

haha, vilka fina kort =)

2009-04-17 @ 20:41:57
Postat av: Anonym

haha vilka jävla kort du hittat! hadde totalt glömt bort de...fan de är ju bara mitt huve som syns:-) de va tider de:o) hahahahaha

2009-04-18 @ 12:44:01
Postat av: Killen som inte gillar spya

Najs! Spya

2009-04-20 @ 12:13:38
Postat av: Anonym

hurru hur går de me vikten?

vill ha lite uppdatering här:-)



kram karm

2009-04-22 @ 10:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback