Thursday!!!

När det är sånt här väder ute så blir man bra sugen på att plocka fram grillen,utemöblerna och bara sätta sig ner med en kall öl eller cider.Sedan avnjuter man gott grillat kött och hemmagjord potatissallad,gott! =)

Denna torsdag har vi varit kvissle och suttit in pengar på banken.Sedan har vi varit på prommis och kollat på tv.Har inte haft någon lust att lyfta ett finger när det gäller städning mm.Ibland kan jag bli så jäkla less på det så då skiter jag i det helt enkelt.Tar sedan nya tag dagen efter!

Jag måste verkligen ha ett par andra jeans känner jag nu,är less på dom jag har.Får köpa det när pengar finns på kontot.

Nu ska jag gå ut och hämta posten...

   


Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback