..Skärtorsdag..

Kommer ihåg när man var liten och klädde ut sig till påskkärring och sjöng "Vi är alla tiders kärringar i byn..." denna dag.Vi brukade alltid få ihop en rejäl slant och en hel del godis plus frukt.Det är kul att tänka tillbaka till när man var liten,hade mycket skoj för sig då. =)

Förra påsken var jag jättesjuk,låg hemma och hade influensa.Så det blev inget direkt firande av påsken då,men nu ska det ätas ägg och godis och allt annat som hör påsken till!!!!

Sen när Martin kommer hem ska vi bege oss ut någonstans och plocka björkris.Ska dekorera inne och ute med fjädrar.Nu ska våren välkomnas hade jag tänkt,fast solen kan gärna titta fram en stund så man blir lite piggare.


Igår var vi på BVC,Johannes har gått upp rejält i vikt och på längden har han ökat hela 3 cm.Här går det undan minsann! Han utvecklas så otroligt fort,så gulligt när han ligger i min famn och skrattar. =) Imorse tänkte jag knäppa kort på honom,trodde att inte blixten skulle utlösas men tro på fan att den gjorde den och Johannes tittade rakt in i kameran precis.Stackarn!!! Sötnosen min då!!



Nu är det stopp i mitt ordförråd så jag slutar här..

Bye bye

Här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback