.Sleeping day.

Inatt vaknade Johannes ca 01:30,mat.Sedan sov vi till 05:30,mat.Riktigt skönt att få sova några timmar i sträck.Sedan sov vi till ungefär 08:00,mat.Var fortfarande trött så jag och Johannes somnade om och sov till ungefär 12:00.

Så nu är jag utvilad,skönt! =)

I tisdags var jag på jobbet och visade pojken igen.Fick en massa fina kläder som han säkert kommer ha på korten här framöver.Vi var sedan och hälsade på lite vårdtagare,dom blev alldeles saliga.Det är väl inte så ofta som dom träffar små söta bebisar. =)

Nu ska jag sälja lite grejer på tradera och blocket.Har större plastbandslampor som jag vill ha iväg och dom säljer jag på blocket för det blir ju så svårt att packa dessa grejer om jag säljer genom tradera.Smågrejerna säljer jag på tradera såklart.Här är en bild på den ena plastbandslampan när den lyser i mörkret:




Har nu slutat att amma faktiskt,finns inte så mycket att hämta där för Johannes så vi kör med ersättning fullt ut nu och det funkar jättebra.Han blir större och större och mår hur bra som helst.Min kusin ammade sitt barn i 3 veckor,sedan körde hon med ersättning helt.Det är faktiskt väldigt behändigare nu,lättare om man tex ska fara iväg och handla mat då mormor och morfar kan mata Johannes med flaskan när han är hungrig.
Många tycker att barnen inte får denna närhet när man inte ammar,men bara man har barnet nära sig hud mot hud så känner det närhet och kärlek precis lika mycket när man ger ersättning.


Och vad händer mer idag?! Ska knäppa kort på vår bokhylla och sätta ut den på blocket.Nu ska vi ha iväg alla dessa bruna möbler och köra med den fräscha färgen VIT!!! =D

Men ha det så bra idag!

 

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback