Onsdag 2009-04-22

Har haft ett litet uppehåll från bloggandet i några dagar,lusten har inte funnits och inte tiden heller för den delen.

Här flyter dagarna på,Johannes växer och gror.Är mer och mer medveten och ger oss en massa leenden och skratt. =)
Han är mer vaken på dagarna och sover på kvällarna,han får kvällsmålet vid 23.00 ungefär och sover sedan till ca. 04.00.Så jag får sova i några timmar och det är skönt.

I helgen var vi på veteranmarknaden i nordichallen,hittade absolut ingenting.Var mycket mindre bord den här gången med.Fast jag var inte ute efter något heller.Efter ett tag gav vi upp och for till Martins mamma i bergsåker och var där ett tag.På kvällen fick vi besök av Therese och hennes kille,Johannes fick söta kläder av dom och han tackar så mycket! =P

Vad som hände på söndagen är inte så intressant,Martin jobbade och jag var hemma och donade som vanligt.

Igår (tisdag) var vi på BVC,lillgrabben väger nu 5.390 och är 58,5 lång.Nästa vecka blir han 2 månader!!! =)

Med min vikt går det hyffsat,tog mig en bulle och ett glas läsk när Therese var här,men sedan har det gått bra.Suget kommer ibland under dagarna men man lyckas alltid glömma bort den känslan som tur är.Känner faktiskt på magen att den blivit lite mindre.Men jag tänker inte stressa,och någon gång ibland tänker jag unna mig något gott.Man måste ju få njuta av det söta i livet! ;-)

Nu ska jag gå och mysa med lillpöjken min och vänta på att Martin kommer hem så man får pussa på honom med!



 


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback