Sista gången.

Nu har jag bestämt mig,det är dax att få bort alla extra kilon.Här ska det bli mer träning och nyttig mat på menyn.Är så otroligt less på att känna mig pluffsig och fet.Har väntat på att motivationen ska kommit och nu är den här.Har väldigt lätt för att gå ner i vikt så jag hoppas att dom kilon som speciellt är på magen går bort nu.Har hört att det kan vara svårt för vissa att få bort graviditetskilona där.Har blivit dåligt med frukt nuförtiden med så nu blir det endast massa frukt på kvällarna och inte godis eller läsk som man bara måste ha alldeles för ofta nu.Jag tror att min hjärna är inställd på att äta precis vad jag vill,för så var det när jag var gravid.Då struntade jag faktiskt i det mesta när det gällde maten och allt snask.Jag blir ju ändå fet så det spelar ingen roll lixom tänkte jag.Men nu måste jag intala mig själv att jag inte är gravid längre och måste börja tänka på vad jag stoppar i mig.Men vi äter ju inte så onyttig mat ändå,äter grönsaker till.Men mitt problem är att jag äter alldeles för mycket,men jag är ju så hungrig just då så jag kan inte hålla mig.Just därför är det viktigt med mellanmål.Att ta mig en frukt emellanåt gör mycket för blodsockernivån.

Jag har alltid vetat vad jag ska göra,men man har inte tagit sig i kragen och gjort det.

Minns när jag gick på gymnasiet,tränade och åt nyttigt en hel sommar och lyckades gå ner 15 kilo.Det är inte illa kan jag lova.Men dom kilona gick jag upp igen när skolan hade börjat.Då var det andra saker som kom upp istället.


Tänker skriva här hur allt går,kan vara lättare tror jag! =)

Men idag blir det en favoriträtt som ska ätas för sista gången på väääldigt länge.Nämligen pizza!! =)
Så imorgon sätter jag igång med mitt nya och hälsosammare liv.Tänker även dra med mig Martin så snart är vi dom snyggaste på gatan. Haha!!! ;)

Jag får INTE misslyckas den här gången,det är bara så!



Har inte gjort så mycket idag,plockat här hemma och promenerat med fader i Nolby med vovvarna.Kollat på tv innehåller väl allas vardag och tvätta kläder.Man märker ju hur ens energi försvinner mer och mer när man är uppe på nätterna med Johannes.Så jag hoppas att jag kommer bli mer piggare än vad jag är nu.

Nu ska jag kolla på recept till mitt nya liv. =)

Bye bye

Kommentarer
Postat av: isa

hej:o) kommer ihåg hur smal du blitt under den sommaren! men kommer inte ihåg att de va 15kg....men jag önskar dej all lycka till å lovar att jag ska peppa dej:o)



kan ju rekomdera att du börjar me å rensa kroppen...de gör jag nu..:o)



kram kram

2009-04-13 @ 16:43:22
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=0514225
Postat av: Anonym

du är duktig du, önskar att jag också hade nån motivation till att börja..

2009-04-13 @ 20:03:07
Postat av: Anonym

glömde skriva att de va från mej.. =)

2009-04-13 @ 20:03:55
Postat av: Therese

fan mitt namn syndes ju inte ändå..

2009-04-13 @ 20:04:53
Postat av: isa

"slim" heter den å köpte den på life ute i birsta...tror den kostade 270 el 290 :-

den rensar hel kroppen, levern å allt!

sen fanns de en annan som bara rensar på slaggprodukter, den va billigare..men kommer inte ihåg vad den kosade..

har ju bara kört i 1v men visst känns de annorlunda...:-)

fiser lite mer än vanligt haha

tror man ska rensa kroppen inan man går ner, men de gjorde inte jag...dumt av mej:-(



fanns tabletter å sånt man dricker...

me slim dricker man 12mil blanadt me vatten i 7 dagar före frukost

sen blir de 12mil till frukost+ 12mil till lunch

i 7 dagar.

sen övergår man till 12mil före frukost i 20 dgar

för att behålla en jämn balans i kroppen:-)



kramen

2009-04-14 @ 11:38:58
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=1411324

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback