Nu är det,fredag!

Du skulle bara veta hur jag ser ut just nu,skitigt hår och osminkad.Ser ut som en galen zombie!Men det är inte så lätt att bara hoppa in i duschen när man har småbarn,får vänta tills Martin kommer hem.Jag blir mycket piggare om jag får sminka mig och fixa håret,det är ju trots allt FREDAG!!!! =)

På dom typ 10 min. som Johannes lyckades sova så hann jag med två saker,slänga in en tvätt i tvättmaskin och byta sängkläder i sovummet.Bra gjort av mig!

Jag har även en fråga! Vart har alla tagit vägen??? Ser ju fanimej ingen som jag känner eller känner igen nuförtiden häromkring.TRÅKIGT!! Är det bara jag som bor kvar i Njurunda?? Hoppas inte det...

Okej,vad ska hända mer idag och i helgen.Vi har inget besök inbokat iaf så man kanske åker inöver en sväng med min lilla familj imorgon.Ikväll blir det nog god mat och någon film kanske.


Snacka om att jag är tokig i min lille pojk.Han ligger här bredvid mig och sover så sött.Kan inte låta bli honom! =)
Slänger in en bild på honom,så här ser han ut just precis nu:



Nu tänker jag gå på toa och sen göra lite nytta som att hänga upp tvätten.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Heleneeee

Naw, vad söt han ääääääär!

2009-04-03 @ 16:15:34
URL: http://helenesundling.blogg,se
Postat av: M

Lille gulleplutt! Han är då för söt den lille grisen! Puss puss på dig! :-)

2009-04-05 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback