Meatbolls!

Helgen är förbi igen och det har varit lugnt och skönt.I fredags så sålde vi vår bokhylla och for sedan direkt in till IKEA och köpte oss en rumsavdelare.I lördags så monterade vi ihop den och nu sitter den uppe,det blev skitbra! =)

Sen i söndags så var vi ute och åkte en tur inöver stan,blev lite loppisar mm.

Ja idag är det måndag och jag har bara varit ute en sväng med Johannes och Lippe,mötte mamma och hon och Challe följde med hem.Fick hjälp med städning och mamma gjorde sina underbara köttbullar.Tack för det! =)

Har nyss ätit och ska strax gå ner och umgås med min lilla familj framför tv:n.

Ha en härlig måndag vettja!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Det vet du ju Madde att har jag bara tid över så hjälper jag dig med allt hur mycket som helst, för det är ju mycket roligare att städa och laga mat hos dig än hos mig! Samtidigt så får jag ju gosa lite med Johannes också och det är jätteviktigt det.

Gulleplutten där! Puss puss på dig lillskit! :-)

2009-04-06 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback