Härliga solväder.

Hej alla glada!

Imorse när jag vaknade såg jag ut och det var mulet idag IGEN... Blir så trött och less när detta gråa och trista väder håller på i flera dagar.Men under dagen så har solen äntligen tittat fram,och när den gjorde det så var det första jag gjorde var att plocka fram dammsugaren.Fick en sån stor lust att städa,så nu är det dammsugat och golven är svabbade mm. =)

Efter det åkte jag,pappa och brorsan med hundarna och plockade björkris.Nu är det påskfint både inne och ute.







Nu är Martins pappa här och hälsar på,och äntligen får han träffa Johannes när han är vaken!Det är mycket roligare nu när han är mer vaken och hänger med mer.Fast ibland vill man att han ska sova så man får göra lite andra saker i hushållet,men man är van att ha honom i famnen nu när man tex bäddar sängen. Sötgubben min! =D

Sedan ska vi äta tacos,då blir det mycket guacamole och vitlöks creme fraiche kan jag lova.

Och jag vill ha en iskall öl eller cider nu!!Och gravad lax med för den delen.'

Nu ska jag gå och mysa med Lippe maus.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback