Snart smäller det!

Imorgon är det äntligen dax för ultraljud,det ska bli såå spännande.Hoppas att allt ser bra ut.

Är ledig min andra dag idag och är det imorgon med,efter UL funderar jag på att åka till birsta och glo en sväng.Kanske man utnyttjar presentkortet jag fick från Martin på BOOM. =)

Till helgen ska det äntligen bli av!! Väggen ska bort från köket in till vardagsrummet. Kommer bli mycket finare.

Hörde att det är björn uppe i skogen där vi bor,ska man våga sig på att gå där??!  Det måste jag ta och fundera på ett tag faktiskt,vet inte hur jag skulle reagera om jag skulle möta en.Men troligen skulle jag vända mig långsamt och sen springa som en tok och låsa in mig och slänga mig på telefonen och ringa till Martin ifall han inte skulle vara hemma!! =)

Annars flyter allt på bra och magen växer.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback