Nöjd!

Åh vad skönt det ska bli att vara ledig i hela 3 dagar! Ska sooova och städa och fara in till stan med Martin när han slutat jobbet imorgon och köpa mig ett par byxor.Mina är totalt trasiga innanför låren! Haha! =D Så går det när man cyklar på jobbet hela tiden,eller så beror det på att jag är fet.Men dessa byxor hänger och jag får dra upp dom hela tiden,det är svinjobbigt kan jag lova.Martin ska köpa sig begravningskläder för hans gulliga farmor gick bort den 21 aug.Precis samma dag som min födelsedag.

När jag kom hem idag från jobbet så badade jag Lippe,tvättade,kollade på The Hills och lagade mat.Det blev kycklingklubbor med jasminris och kantarellsås,den såsen är verkligen god!Här kommer mitt recept på vad jag brukar ha på mina kycklingklubbor:

- Olivolja
- Chilisås
- Kryddor: pizzakrydda,vitlökspulver,salt,vit & svartpeppar.

Nu kanske du blev förbryllad över att jag har pizzakrydda på klubborna men jag lovar att det blir gött! :)

Nja,nu ska jag ta och fara hem och äta popcorn med Martin och mysa framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback