Godis!

Helt otroligt! Jag kan äta godis utan att må illa,jag var på City gross med mamma och pappa och Micke och blev så sugen på godis.Jag plockade en liten påse och åt i bilen och jag tyckte det var gott! =)

Har varit på Baguetterian och handlat sallader åt Martin och hans arbetskamrater för det blev nå strul imorse.Snacka om vad det såg gott ut.Baguetterna ser ju skitgoda ut och jag vet att dom är goda.Dom som jobbar där är trevliga med och det är viktigt med service.Synd att det är så litet så man vet inte vart kön börjar eller slutar.Fick smaka lite sallad av Martin och det var gött gött.

Ikväll ska vi åka till Birsta city och handla lite.Men först ska vi äta sjömansbiffgryta hos mina kära föräldrar! 

 Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback