>Filmtajm

Har nyss varit med hundarna och pappa och vandrat,det är skönt när man är ledig.Men idag är jag lite trött,det tar på krafterna nu har jag märkt,fast jag mår ändå bättre mot för hur jag har mått.

Har inte hänt så mycket i mitt liv nu,vi var i Övik i lördags och kollade på en båt.Han som ägde båten hade en hund som kissade på mina byxor,snacka om att jag blev förbannad!Och lukten sitter fortfarande kvar fastän jag har tvättat dom.Hur fasen får jag bort hundpiss???! Lippe går ju och luktar på mitt ena byxben hela tiden.

Det blev ingen båt för vår del,men snart får vi hem "nybilen",volvo 945. Och med det så försvinner golfen och det är jag lycklig över för den bara hoppar och har sig på morgonen och det är inte kul med en kall bil! Tacka vet jag VOLVO!! =)

Nu ska jag åka hem med Lippe och vi ska kika på film,det blir 27 Dresses och kanske Greys Anatomy första säsongen om jag nu får hem den med posten. Blev även sugen på att titta på Black Jack för jag och pappa mötte den bussen i kvissle. Haha!

Allt går bra med magen måste jag tillägga,det sprattlar och är livat på kvällarna.Känns helt otroligt. =)
Hoppas allt ser bra ut på ultraljudet bara,man är ju lite pirrig.

Måste bara visa en bild på Lippe,här ligger han och sover djupt under täcket! Haha!



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback