Vecka 20 idag.

Hej hej!
Så här ser man ut idag:


Hade precis vaknat till när det ringde på telefonen imorse,det var från jobbet och jag har nu fått mer jobb.Kanon! =) Har mer energi nu så jag tar tillvara på det och jobbar så mycket det bara går.
Kanske jag ska hämta Martin uppe i Docksta nu i dagarna när han ska bogsera båt.Vi får se.

Jaha,vad händer i mitt liv då?! Jag jobbar,håller på med köket,promenerar,diskar,tvättar och städar! Allt sånt tråkigt som man gör på vardagarna.Köket är snart klart faktiskt,luckorna väntar vi på och det är med spänning.Vi är ju så smarta som går på fyndhörnan på IKEA och spanar och brukar hitta luckor,så vi har sparat in några tusingar på det.Sen när nyluckorna kommer skickar vi tillbaka det som vi redan har!

Fasiken vad jag är dålig på att knäppa kort på min mage,jag trodde verkligen att jag skulle följa varje vecka och månad men icke sa nicke.Tiden har gått så fort så man inte hinner med sig.Men igår tog jag mig tid att knäppa kort.
Det är livat i magen vill jag lova,och jackorna börjar bli trånga.Försökte få på mig ett par vanliga jeans i helgen för jag var så less på mjukisbrallor.Fick knappt ihop dom,men det gick och vi for in till stan.Varje gång vi var på väg till bilen så knäppte jag upp dom för att lätta på trycket och sen när det var dax att kliva ur så var det bara att knäppa ihop igen.Men jag tar nog inte på mig dom igen alltså!  Får bli mammabyxor.. =)
Vecka 20 (var igår jag knäppte och var då inne på sista dagen på vecka 19)




Och vad blir det för mat idag? Tror det blir pasta faktiskt,lätt och gott.Nu kan vi äntligen laga mat hemma och det är skönt.
Fast vi har inte så mycket arbetsyta än men det kommer.Knäppte föresten kort på tapeten vi köpte och Martins mamma satte upp dom förra helgen.Ser mycket snyggare ut i verkligheten!! =)




Det här inlägget blev väl roligare! alltid skoj med bilder tycker jag med!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback