.Uppdatering i mitt liv.

Sitter här och har en aning tråkigt.Lite sömnig efter färden hem från stan,har nämligen varit på ultraljud idag.Allt såg jättebra ut och finare bilder köpte vi med oss hem.Tänk att det är en liten knodd i min mage! =)
Ska rama in bilderna och sätta upp på väggen.Funderar på att ta fram spjälsängen som ligger uppe i mammas och pappas långskrubb,nu kan man äntligen köpa kläder och lite annat roligt till bebben. =)

Nu är det tapetserat och golvet är lagt i köket,inte långt kvar tills luckorna kommer.Men det är riktigt rörigt hemma nu,och vi kan inte diska i köket utan man får nu diska i tvättstugan.Men det går alldeles utmärkt det med eftersom vi inte brukar äta hemma nu när vi inte har någon fläkt.Tur att man har föräldrar nära säger jag!

Och bilen fick vi hem för någon vecka sen,den går skitbra och det är jag som får den stora äran att använda den till jobbet medans Martin får ta min bil. Tihi..

Ja,vad händer mer? Det händer alltid något nu när man håller på med så mycket hemma och borta.

Men detta var iaf en liten uppdatering i mitt liv...

Ha en bra dag/kväll.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback