Onsdag!

Ny dag och jag har jobbat.Blev en trevlig dag med lite städ och pannkaksstekning mm. =) Och när jag kom hem så blandade jag ihop pannkakssmet och började steka för jag blev så sugen på det själv.Självklart blev det grädde och sylt till för ibland måste man ju vara lite extra lyxig tycker jag.

Imorgon är jag ledig och ska då bara vara ute och njuta av hösten.Kanske man tar tag i krattan och drar några drag så man gör någon nytta.. ;-)

Har ett recept på zebramuffins,ska kanske göra det med.Blir bilder på dom om jag nu tar mig i kragen och bakar!

Det är kul att sitta och läsa igenom det man skrivit här på bloggen,vissa var intressanta inlägg som jag inte ens kommer ihåg så man fick sig några léenden på läpparna.

Nu ska jag ladda min telefon med pengar.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback