Vilken måndag

Måndag igen och jag har varit ledig,var på MVC idag och tog blodtrycket och blodsocker.Allt såg bra ut.Sedan skulle jag upp till barnmorskan Ewa,jovisst det trodde jag ja.Det jobbar ingen mer barnmorskan Ewa där för hon har gått i pension.Och inget visste jag,men det spelar ju ingen roll vilken man har,men det hade ju varit trevligt att få lite vetskap om detta.Så jag fick träffa en annan och hon var bra hon med! =)
Men hjärtljuden slog på och dom var starka,magen växer som den ska.Spelade även in hjärtljuden så Martin kunde få höra.

Efter det så drog jag hem till morsan och farsan.Vi drog iväg med hundarna och sparkade lite boll.

Jag frågade Micke och Heléne om dom ville hjälpa mig att måla vårat sovrum hemma och det ville dom så vi åkte hem till mig och där målade vi som några tokar,Lippe ville vara med han också så han fick lite färg på nosen.Fast det var då inte med flit! Sötis! =)
Så vi har fikat och skojsat idag.

Sen skjutsade jag hem småglina och hämtade Martin på jobbet,handlade lite mjölk och sen hem och åt mat.

Nu sitter man här och tittar runt.

Så nu kommer det nog inte att hända så mycket ikväll tror jag!

Ha det så bra alla!

Så här såg jag ut i somras när vi var på Ulvön,jag mådde ILLA!!! Haha!


Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback