Fredag

Sitter just nu och trycker i mig flingor och mjölk,har inte ätit middag än men det får bli en senare version av det ikväll för vi ska nämligen in till stan strax och köpa färg till sovrummet och golv.På söndag ska vi fixa med sovrummet och imorgon lördag blir det jobb för mig men Martins mamma ska kakla köket.Så snart får man lite lugna helger!



Fick besök av Martins kompis Mattias med familj förut,Lippe skäller och morrar när det är barn i närheten.Vet inte vad jag ska göra åt detta problem,det är verkligen ett problem med tanke på att vi snart får ett litet barn i familjen.Hur kommer Lippe att vara då? Jag hoppas att han kommer vara lugn och snäll men risken finns ju att han kanske gör något annat...Måste prata med en expert! Fast den här rasen är ju ettriga av sig och skälliga och behöver tränas och uppmuntras mycket.Får gå förbi dagiset så ofta jag kan när barnen ute så han vänjer sig.

Ha en bra fredagkväll,det ska jag försöka att ha!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: isa

tjena:-)

vilken vecka är du i nu?

ni har ett jätte fint hus:-) kan du inte lägga ut mer bilder på hsuet så man får se hur ni bor?

ta vara på den här tiden då du är gravid, du kommer sakna den sen! ( de gör jag)

ha en skön fredakväll!!



kram karm

2008-11-21 @ 21:03:31
URL: /http://sotsugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback