Onsdag 12/11-08



Hej!

Har en ledig dag idag,trodde det snöade imorse men jag såg helt fel.Vill att snön ska komma snart,eller iaf några dagar före jul så man får extra mycket julstämning som man hade när man var liten.Då kunde det vara skitmycket snö.
Skulle vara kul att köpa lite julpynt och tomtar.Men helst så vill jag gå på loppis för dom tomtar och pynt man kan köpa på affärerna är ju så trista tycker jag.Jag vill ha lite historia kring mina tomtar.Fick en hel kartong med pynt mm som Martins farmor hade haft.Var mycket fint!
Jag är helt frälst när det gäller julen,älskar allt.Baka,pyssla,laga mat,julstäda,köpa julklappar mm.Men det är nog för att man har haft en sån fin barndom med många många härliga och mysiga minnen från jul. =) Det gör ju mycket att man har en stor familj också.

Men nog med julprat..

På förmiddagen så kom vårat efterlängtade kök.Eller rättare sagt köksluckorna och köksbänkarna.Det blir ju en hel del som man får lämna tillbaka med tanke på att vi har hittat mycket på fyndet på IKEA.Har sparat in många tusenlappar på det.Vi måste fara in och köpa kakel snart också.Det kommer bli så jäkla snyggt kan jag lova.

Så här såg det ut när gubbarna hade varit hem med köket.





Har upptäckt att jag har fått en liten bristning på magen,det är inte kul.Måste smörja in mig med något som finns på apoteket tror jag.Eller är det försent nu?! Det är ju inte hela världen med bristningar,sånt får man väl räkna med när man väntar barn antar jag.Men vem fan kan säga att det är snyggt??! Jaja,that´s life.
Det sparkas jättemycket nu,är roligt när man rycker till med hela kroppen för man är ju inte direkt förberedd när det händer. =) Det är nog en blivande fotbollsspelare som ligger där inne som alla säger.Fast nu så är det Lippe som är den som älskar fotbollar,här bjuder jag på några bilder från när vi var och gick på åkern för några timmar sen.

Lippe



Charlie


Lippe och pappa




Men nu så ska jag åka hem och duscha Lippe och Charlie,dom luktar skunk!!

Bye bye

Kommentarer
Postat av: isa

appropå bristningar så fick jag jätte mycke när jag väntade natalie:-/

men min barnmorska sa då att de spelade ingen roll om man smörjer sig eller inte...sen läser man i tidningar å där står de att man ska smörja sig för att slippa bristningar...



men du kan ju prova:-)



kul att känna sparkar:o) saknar de!



kram kram

2008-11-15 @ 16:05:43
URL: http://sotsugen.blogg.se/?tmp=10112705

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback