måndag

Det sparkas nästan hela tiden i min mage,vrider och vänder på sig för jämnan! =)

Längtar tills man äntligen får plocka fram alla julsaker,ska få hjälp med julstädningen av min kära mor på torsdag,sen blir det upp med alla prylar.Tror att jag måste köpa fler julstakar och julgardiner,man har ju mer att fylla upp nu när man har hus.Ska nog ta och baka lite lussebullar till veckan,eller ska jag göra det den här veckan?!
Nej nästa vecka är bättre för då är allt klart med renoveringen med köket och sovrummet.Det ska bara fogas på kaklet nu och då ska jag knäppa kort,kan ju inte visa ofärdiga bilder heller. =P

Igår fick vi nytt golv i vårat sovrum och det är så himla fint,så skönt att slippa den där heltäckningsmattan som var äcklig.Nu är det bara vita lister och fönstret som ska fixas men det blir klart på onsdag! Bilder kommer inom kort på det.Man är ju så dum som inte har knäppt kort på rummen hur dom såg ut först men det var inte så snyggt kan jag lova!

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback