tja!

Igår tänkte jag även skriva i mitt blogginlägg vilken vecka jag är i nu.Är i vecka 26 så ni vet! =)

Har inte så mycket att tillägga idag förutom att jag har tillverkat ett julkort av Micke!





Är ju tvungen att bara lägga in detta:

Därför älskar vi killar:

-  Sättet de ser ut på när de nyss har duschat och har en handuk slarvigt knyten runt höfterna.
- Den där djupa rösterna de får på morgonen.

- Deras rufsiga hår när de är precis nyvakna.
- Att de hur lätt som helst kan få oss på bra humör genom att se på oss med deras hundögon, tills vi börjar le.

- Den där otroligt sköna känslan när dom kysser oss i nacken.

- Det där gulliga,frustrerade ansiktsukttrycket de får när de försöker få av bh:n utan att lyckas.
- Sättet när de sätter händerna på våra höfter när vi går igenom ett rum fullt med folk.

- Sättet på vilket våra händer känns så otroligt små inuti deras.

- Hur det erbjudet oss deras jackor, fast att de bara har en T-shirt under och det är jätte kallt.

- Hur de ser ut som små barn när de sover, fast att de är hur tuffa som helst när de är vakna.

- Det där gulliga ansiktsukttrycket när de tvinnat ens hår och så blir de en tova som dom vill få ut själva.


Nu ska jag åka och köpa kumquats,kryddnejlikor,mjölk,choklad och köttfärs. =)


Kommentarer
Postat av: nathalita

jaa det stämmer verkligen, men min kille e snaggad så hans hår kan ej tova. hehe hihi

2008-11-25 @ 23:46:06
URL: http://nathaalita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback