Monday monday..

Nu har man inte skrivit på några dagar,det beror på att tiden inte har funnits över huvud taget faktiskt.Hela helgen har det varit full rulle hemma.Köket är snart klart,dekorlisten har varit lite problematisk.
Men nu kan vi ÄNTLIGEN använda diskmaskinen och ta vatten från köket,fast jag är så himla inkörd på att gå och diska och hämta vatten i tvättstuga.Det kommer nog att ta ett litet tag innan jag vänjer mig vid att man kan använda köket.Till helgen blir det kakeluppsättning och det kommer bli skitbra!Var och kollade på olika alternativ nu i helgen och det finns ju hur mycket som helst att välja på.Men till slut valde vi ut kakel som var mörkgrå närmare svart.Bildresultat kommer nästa helg. =)

Är lite nervös när det gäller jobb,nu ska dom ju dra in på vikarier och personal så jag har knappt något jobb den här månaden,måste gå in på arbetsförmedlingen imorgon och skriva in mig så jag får börja stämpla.Har inte behövt det tidigare men nu är det kris kan jag lova.Man blir ju deppig och less på att bara gå hemma och stampa.Har ju och göra med huset men det ligger i bakhuvudet och jag jobbar ju och tjänar pengar istället.Får ta och starta eget! ;-)
Tanken har faktiskt slagit mig ibland....

Vad blir det för mat idag?! Bra fråga men jag lyckas alltid laga ihop något gött.

Ha en bra dag.
Huset



Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback