Julen är snart här...

..känner jag och jag längtar som en tok till jag ska få julpynta!! =) imorgon blir det julstädning och sy gardiner ska jag göra med.Mamma kommer och hjälper till och det behövs för huset är så dammigt och skitigt.Har lixom tyckt att det inte har varit nödvändigt att storstäda när det alltid kommer folk varje helg och springer i huset pga av renoveringen.
Idag är dom hemma hos oss och fogar kaklet och fixar i sovrummet,tack för det!

Gjort idag? Så lite som möjligt,vilar upp mig inför imorgon. Jag = Lat!

Börjar känna att ryggen har det jobbigt,svanskotan känns den med.Ta det lugnt säger jag till mig själv men ibland kan jag inte det och det är ju inte så bra.

Far sitter här och lyssnar på skivor med schlagerlåtar och han sitter och jammar som en tok,han är en liten tok min far.

Ja men nu skriver jag en massa skit så jag tar och går nu.

Bye bye


Kommentarer
Postat av: Heléne Sundling

ÄÄÄH, man kan ha klänningen på krogen! :D

2008-11-26 @ 15:31:19
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: Caroline

Men ååååå.... vilken sötnos!

2008-12-02 @ 19:21:27
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback