Göra lite nytta.

Just precis,idag har jag känt för att göra lite nytta.Har åkt in till IKEA en sväng och köpt fler ben till stommarna i köket.Vad har jag gjort mer för nytta då?  Nada! Ingenting alls.Svängde på hemvägen in till Mia´s kondis och köpte lite småkakor och några wienerbröd och sockerkringlor.

Har precis hämtat Micke från skolan,kanske man ska fara hem snart och börja med maten.Blir torsk idag med äggsås och hemlagad mos.Dålig fantasi?! Näe jag tycker nog att det är gott jag.




















Jag kan bli så sugen på just en sån här bakelse,men det är inte överallt som dom har sådana här.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Tjatmoster

Du är då för gullig du!! En riktig hejare på matlagning också. Du har så fina bilder på lille Lippe tycker jag och han är sååå himla söt! Stor kram till dig :o)

2008-11-14 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback