Bad day!

Natten har inte varit rolig för mig,har spytt och mått allmänt dåligt.Var väl alla godsaker jag proppade i mig på jobbet igår.Har nämligen hänt en gång för ett litet tag sen när jag även då hade ätit lite väl mycket fikabröd.. =P
Tror det får bli ett litet break från sådant nu.Jag känner att något kilo har jag gått upp.Fast jag rör ju på mig mycket ändå när jag promenerar med Lippe.Ska nog inte hålla på och tänka på vikten nu,får ta det sen när lill*n är ute i det fria! =)


Fick sovmorgon imorse,brorsan kom och gick morgonprommisen med vovvarna och det var snällt.Har plockat in lite karotter och skafferigrejer i nya köket,det är roligt men svårt nu när man har så mycket skåp och lådor att fylla.Ska fortsätta snart igen hade jag tänkt men lite pauser behövs.Varför är jag så himla dålig på att vattna blommorna?
Jag bara glömmer hela tiden,och nu ser man att dom inte mår så bra.Det är bara vanliga gröna växter som är lättskötta,jag ska nog inte ha blommor har jag kommit på.PLASTBLOMMOR är svaret,behöver bara damma av dom ibland! Haha! (Kanske ska skriva upp det på min önskelista inför jul?!)


Satt och kollade på tv imorse och glodde på magen en sväng,precis då sparkade det och magen hoppade åt höger! =D
Nu går det undan kan jag lova.

Har även skrivit in mig på arbetsförmedlingen,får se hur allt går där.Är så jävla less på allt som har med jobb och göra.Blir utmattad på en gång,längtar tills jag ska bli mammaledig så jag slipper allt om det och bara fokusera på jobbet hemma!

Nej nu står hundarna vid dörren och gnäller.Ska fara iväg med dom och sedan köpa mjölk för idag blir det stuvade makaroner och något till eller kanske lasagne.



Älsklingen! ;-)



Bye bye

Kommentarer
Postat av: Wisten

Snygg kille det där ;-) haha

2008-11-27 @ 12:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback