Tårar

faller på min kind! Jag saknar Lippe så det gör ont.. Har lite skuldkänslor att jag är sjuk och att han får vara i forsa.Skulle vilja ha honom här hemma och bara pussa på honom.Men han trivs ju jättebra i forsa! =)

Är fortfarande dålig.Hade ångest förut och slet mig upp från sängen och satte mig i soffan istället.Såååå tråkigt att vara sjuk och bara ligga här.Jag vill jobba och vara normal,orkar inte ens laga mat! Allt blir så förskjutet.

Och jag fattar ingenting av vad dom på Lernia menar.Jag ska fylla i något på hemsidan men dom förklarar så dåligt att jag inte hittar något att fylla i! Och idag skulle det vara klart!!! Jag har mejlat dom men inget svar!
Jag kan inte rå för att dom är dåliga på att förklara!!

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback