Tar aldrig slut!

Skönt att influensan är på väg ut ur min kropp,nu orkar jag med mer saker att göra.Men självklart ska jag inte slippa undan utan jag ska även få HALSFLUSS!!! =(
Har så jäkla ont i halsen och öronen när jag sväljer.Ska man behöva vara hemma i 3 veckor? Blir det inte bättre under helgen måste jag träffa läkaren igen och få penicillin...
Det är inte roligt att vara Madde just nu.Fan vad jag gnäller men vad ska man göra när man är jättesjuk då!? Skit!

Snart flyttar vi,skulle inte förvåna mig om Martin skulle bli sjuk just då.Men det klarar vi ändå!

Man kanske ska hosta upp lite slem kanske... =P

Oj vad jag skriver intressanta inlägg...man kanske ska lägga ner detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback