Money money

Hej på er allihopa!

Var på banken och fick lånelöfte idag,gick hur bra som helst och nu har vi lagt vårat bud på huset.
På måndag kommer vi få besked om vi får köpa det,men det har inte varit något intresse på
det sen vi var och tittade så vi får nog köpa det.Jag skulle bli så lycklig!! =)

Imorgon ska gubben dra ner till Stockholm och gå på båtmässan,glömsk som jag kan vara ibland
så tog jag på mig jobb hela helgen så jag följer inte med "tyvärr",är väl inte direkt intresserad
av båtar så det är nog lika bra att jag var lite glömsk av mig ändå.Fast det hade ju varit skoj med
en mysig biltur som är vår lilla grej vi gör tillsammans ibland.Men det är bra med pengar tycker jag.

Så jag och Lippe får skjuts till forsa på morgonen,där sover vi någon timme till och sen på
kvällen ska jag jobba med mamma faktiskt,det ska bli väldigt trevligt!
Sedan upp på söndag morgon och jobba från 7.00 - 16.30,pengar pengar..Tror det enda man
tänker på är pengar.Inte för att man är fattig utan för att det är roligt att spara till huset och möbler mm. =)

Man kanske ska packa lite kläder och dylikt så det är färdigt tills imorgon.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback