Det är påsk och jag är sjuk!

Nej nu får det vara nog med detta!Är fruktansvärt less på att ha feber,har haft det i typ en vecka nu och det kan ju absolut inte vara bra.Det borde ju jag veta eller hur?! Men man blir väl lite dum när det gäller en själv.

Jag får tacka Alvedon för denna veckan,utan dessa små piller skulle jag vara typ i koma.Har ej sovit en blund inatt heller pga illamående och springande på toa var tionde minut.Illamåendet har suttit i hela dagen lång men när jag drack älskade Coca-Cola så försvann det succesivt bort.Tack för det!

Imorgon tänker jag ta bilen och fara till Njurunda,även om man är sjuk måste man ju få fira påsk.Kommer troligen ej att äta påskmaten men gosa och pussa med Lippe tänker jag absolut göra.Hoppas han uppskattar min goa andedräkt bara.Martin vill inte vara i närheten av mig längre för jag stinker! Och jag vet om det men orkar inte göra ett skit åt det,tänker inte pussa på honom ändå nu när jag är sjuk. ( Jag vet,jag är äcklig! )

Fan vad jag svettas! Alvedonerna gör sin rätt känner jag,ut med febern bara! UT!


Till en god vän: Du är värd så mycket bättre,och jag vet att du kommer klara av att gå vidare.Tänker inte låta dig gå igenom detta själv,fast lite måste man ju fixa alldeles själv men jag tänker stötta dig helt och hållet ska du veta!


Ha en bra kväll...det tänker jag försöka ha trots omständigheterna,det är synd om mig! =P
image69

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback