Men tjena!

Nu var det ett väldans tag sen jag skrev här! =)

Bor kvar i huset och trivs bra där,håller på och skrapar och ska snart måla det i en jättefin grön färg med vita knutar.Fattas mycket möbler men det hinner vi nog med att fylla.

Jobbar för fullt och har snart semester i 2 veckor! SKÖNT!!!
Har varit en händelserik sommar på jobbet,dödsfall på dödsfall som man var helt oförberedd på. =/

Men men,nu till något mer roligare!!

JAG OCH MARTIN SKA BLI FÖRÄLDRAR!!! =) Ska bli så spännande,om allt går vägen så har vi lill*n till våren. =)

Mår ganska bra,illamåendet håller på och gå ner men matsmältningen är väl inte så bra.Blir trött när som helst och direkt efter jag har ätit så får jag äckelsmak i munnen så jag måste borsta tänderna efteråt och ha halstabletter med mig överallt.. haha!

Nu har jag inte så mycket att berätta.. bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback