Orkar inte!

Dom ringde från jobbet förut och frågade om jag kunde jobba för det var kris.Jag som hade planerat den här helgen med läxor och bara ta det lugnt.Men man är ju så snäll och ställer upp även om jag inte orkar,det ger ju ändå pengar!Och det är ju alltid välkommet.Men då får jag vara ledig imorgon kväll istället och det är ju mycket bättre eftersom jag går i skolan imorgon med.

Jag och Martin var ute och åkte för en stund sen,vi höll på att åka av vägen för det var så halt!Jag blev så jävla rädd,men tur var väl att Martin körde!Annars hade vi legat i diket om jag hade kört kan jag lova..

Längtar till juli för då får jag äntligen byta telefon och bryta mitt abonnemang på Telenor,fattar inte att jag kunde vara så dum att jag kunde gå med på det.Ingen mottagning på många ställen,plus att jag ofta inte hör när jag får sms eller när det ringer.Men det är ju telefonens fel.Telia ska det vara!

Min bil gick även igenom besiktningen!! =) Skönt!

Var och kollade på en enplansvilla igår,var jättefint men vi hade tydligen hört fel pris.Den här gubben skulle ha mycket mer,men vi får se vad banken säger.Där skulle jag lätt kunna bo.

Nej nu ska jag gå och glo på klockan och vänta på att den blir halv fem så jag kan dra till jobbet,vill att dom här timmarna ska gå fort så jag får komma hem någon gång! Idag har jag en sån dag!

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback