Lippe

Kom nästan nyss hem från skolan,idag började kursen psykiatri.Vi pratade om lagar och tittade på film,faktiskt ganska intressant.Men jag kan erkänna att jag aldrig i mitt liv skulle kunna jobba inom psyk.Jag är faktiskt rädd för dessa "typer" som är där.Men man har ju inte så bra erfarenhet heller från när man gick på gymnasiet!

Till helgen blir det kanske att vi ska titta på ett hus som ligger vid vägen mot bergafjärden.En jättefin enplansvilla som vi hoppas är något för oss och att mannen som bor där kan flytta ut så fort som möjligt.Mamma och pappa känner honom också så det kan ju gå ännu bättre då med affären! =)

Jag saknar Lippe!!! Han var ju tvungen att fara till forsa igår kväll eftersom jag hade skola idag.Jag grät några tårar när lillfjunet for.Tänk att man kan tycka om en hund så mycket! Imorgon får jag träffa det lilla livet igen och det ska blir mysigt.. =)

Nä nu ska jag gå och ta igen mig i soffan och titta på O.C.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback