Jobba jobba!

Fasiken vad jag är trött nu.Har jobbat och jobbat så man är helt virrig av allt som händer!

Har sovit hemma hos familjen i forsa inatt,blir även så inatt med för jag orkar inte fara hem till Timrå och sen ska jag upp och jobba imorgon också och ta med lillvovven.Nej det blir bättre att jag och Lippe stannar här en natt till.
Blir ganska mycket bensin som försvinner.Hoppas vi hittar ett hus snart.
Var ju ett hus vi skulle kolla på i Mjösund men vi blev avrådda att även ens kika på det för det var ju ingen idé!
På måndag ska vi faktiskt kolla på ett hus i Njurundabommen,mamma och pappa tycker att det är för centralt och att vi inte kommer få något privatliv men jag tycker inte att det är så himla centralt och om man ska flytta dit skaffar man staket och buskar.Men men,vi får väl se hur det blir.Huset är ju fint iaf.

Martin ska komma ut en sväng,man vill ju faktiskt kramas lite! ;)

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback