Jävla skola!

Satt och försökte få tag på folk som kunde hjälpa mig angående skolan på komvux förut,han som svarade först var otrevlig och lät ointresserad och suckade och frågade konstiga och motsträvande frågor.Han var upptagen och bad mig ringa på eftermiddagen.Vet inte om jag ska göra det.

Sen ringde jag till en annan SYO,men hon svarade självklart inte.Då blev jag så jävla less så jag ringde till rektorn,fanns tre att välja mellan så jag chansade att ringa en men då blev jag hänvisad att ringa till någon annan istället.Jag ringde till henne och började förklara min situation med att det varit struligt från början med allt och att min mentor är nonchalant och verkar inte bry sig och lämnar inte tillbaka uppgifter som man lämnat in.Men den kärringen börjar att försvara honom och låter sur och tvär mot mig och bestämmer att hon ska ta kontakt med min mentor så vi tre kan boka en tid och sätta oss ner och prata igenom allt.Ja,det låter väl bra men hur kul kan det vara att sitta där med två lärare som beskyddar varandra.Det blir ju två mot en!!! 
Det enda jag vill är att få läsa på distans så jag kan reglera mitt liv med jobb och skola bättre.Men tydligen så kostar det extra pengar enligt en annan SYO som jag pratade med för några månader sen.

FAN VAD JAG BLIR LESS PÅ ATT ALLT SKA STRULA TILL SIG HELA TIDEN!!!!

Nä nu ska jag gå ut med lillvovven min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback