Halt ute!

Imorse hade jag panik!!!Det var så halt så att jag fastnade på parkeringen,och eftersom vår parkering sluttar neråt gled jag med bilen och höll på att fara åt helvete.Ursäkta ordspråket men det var verkligen illa.Fick springa och hämta sand flera gånger,backa och hålla på i över 30 min.Inte en käft kom ut för att hjälpa till.Det kom en ung kille ut som skulle fara iväg,men det enda han tittade efter var vart han kunde ta sig fram för jag stog ju mitt i vägen.Men han lyckades komma emellan två bilar! IDIOT! Jävla cp-förening som inte sköter sandningen!
Men det ska bli skönt att flytta härifrån,då slipper man alla dessa ohjälpsamma grannar.

Det blir ingen lägenhet mer för våran del.Vi är ute efter ett hus nu.Är så less på att bo i lägenhet och vi känner oss mogna för att bli hus-ägare! =) Det är ett hus i Njurunda som vi är ganska intresserad av som vi ska kolla på till veckan.

Har även snackat med skolan och nu har det ÄNTLIGEN ordnat upp sig.

Men men,nu ska jag gå och hjälpa karln med lite grejer.

Här är lille Lippe när han var 6 veckor,är nu 13 veckor! =)

image51

Kommentarer
Postat av: isa

söt han är:-)
var hämtade ni han?
hoppas allt är bra med er!

kram kram isa

2008-02-18 @ 18:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback