Besiktning

Efter jobbet for jag till Martins jobb,där fixade han min bil så den förhoppningsvis går igenom besiktningen imorgon.Så nu är det bara att hålla tummarna! =) Tänkte laga en härlig middag med tända ljus nu till helgen som tack.Men jag vet inte vad jag ska laga men favoriten är ju Flygande Jacob,men vi får väl la se.

Nu är äntligen Lippe hemma,han ligger och sover så sött för han har haft fullt upp idag och ikväll.

Idag hände det nått så jäkla roligt på jobbet,jag förkortar hela historien helt och skriver att en gubbe kallade en kille som jobbade idag för bög.Haha! Det var så roligt när han berättade!!! =P

Tänkte bjuda på lite bilder från när vi var i Spanien i december 2006..

image52
image53
image54
image55image56 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback