Solen skiner men det blåser!

Imorse klev jag upp helt i onödan,på skolan skulle vi ha mentorstid men inte kom min mentor heller.Det är ju typiskt honom,jag blir så jävla less.Hade ju kunnat haft sovmorgon till klockan 10 iaf.Vi skulle kolla på film så jag for hemöver och ska snart ladda hem filmen istället.Nu sitter jag i forsa och har varit ute med vovvarna och mamma.Lippe bajsade ute när vi var uppe i översta forsa. =) Han är så duktig!!

Har hittat ett fint hus i forsa nu med.Men Martin är lite skeptisk,han vill inte bo i ett massproducerat husområde och bli en vanlig Svensson.Men vad fan,ska man ha ett gammalt hus med gammal glasveranda och gammalt lusthus så får man ju för tusan vänta en evighet.Jag ska faktiskt bestämma här jag med!!
Huset har skogen som baksida och det tycker jag är kanon.Vi får se, som jag har som svar på det mesta nuförtiden. =P

Nu ska jag och mamma äta lunch!

Hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback