Host ost!

Då var denna helg snart över igen,går väldigt fort när man har saker att göra.Något som jag skulle tycka vara skönt är om man bara kunde få vara hemma och glo på tv och få känna att man är LEDIG!

Igår var det lördag,då var jag ju ledig men det blev inte så mycket vila.Vi var ju som sagt i forsa och handlade på Media Markt.Tittade på en film men sen gick jag och la mig,blir tidiga kvällar för min del.

Idag har jag jobbat!

Har blivit smittad av alla på jobbet,just nu är det förkylningar som spökar.Och det är en riktigt jobbig förkylning.Jag går och hostar och det känns som att jag har sand i halsen! Bläää.. =(
Men det är bara att ta sig i kragen och försöka att inte tänka på det så ska det gå bra,men vill inte smitta gummorna och gubbarna ännu mer.Dom har nämligen blivit sjuka dom med.

Nej nu ska vi ta och äta.

Hej svejs
image67

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback