Glad!

Känns så himla skönt att vi fått lånelöfte på huset! Där vill jag verkligen bo,helt perfekt för oss.

Här har det inte hänt så mycket.Varit på skolan,pluggat som en tok,kollat på film,tvättat,städat,jobbat mm.Ja det är en hel del men man måste ju försöka att leva sitt liv så gott det går.Men jag känner mig så orkeslös nuförtiden,vill bara sova och har ingen energi alls för något.Inte ens vill man laga mat,då blir det bara en stor suck! Måste man äta? Ja,den frågan ställer man sig mest varje dag..

Jag vill INTE bo här i Timrå ett halvår till,känns som ett fängelse.Om jag hade fått bestämt hade jag flyttat till en lägenhet i Njurunda den sista tiden.Skiter i om man måste bära grejer en extra gång.Bara jag får komma härifrån!
Fast då får ju Martin fara en bra bit men jag har ju faktiskt Lippe att tänka på med.Men det är nog bara att släppa mina tankar jag har. =( Vad ska jag göra?

Lite deppig nu? JA!

Nej nu ska jag fara och hämta Lippe,lillgubben saknar mig nog väldigt mycket! =)

Imorgon är det Alla hjärtans dag med,blir man uppvaktad tro?! Får väl hoppas på de..hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback