Tjenixen!

Här sitter jag och äter en macka med smör och ost,till det så dricker jag julmust. Gott! =)

Today har jag bakat kakor,det blev drömmar,kolakakor och syltstjärnor.Syltstjärnorna är inte klara ännu för degen ska nämligen ligga i kylskåpet i några timmar,helst över natten men det orkar jag inte vänta på så jag ska först fixa en pepparkaksform som är en stjärna och sedan blir det baka igen när jag kommer hem.

Det är så kul nu när köket är klart och man kan börja jobba där på riktigt,har plockat fram mer tomtar och ljusstakar idag.Men det tar sin lilla tid för stora mig för jag tappar orken så fort.Har nu börjat fått ont i ländryggen och det är inte skönt.Vissa stunder kan jag knappt lyfta på benen.Hoppas det går bra att jobba imorgon bara!

Nu har jag gått in i vecka 27 och jag knäppte ett kort på magen,bakom mig ser man lite av köket faktiskt.Men det blir finare bilder SNART på köket!Är lite seg med bilderna men vår borrmaskin är inte hemma så vi kan inte sätta upp gardinerna än.

Vi har inget varmvatten hemma heller,måste vara någon propp till värmeberedaren som gått eller så är den trasig,om den är trasig är det inte så skojigt kan jag lova!

Nej nu kommer det lite bilder.

Magen v.27
Min krans


Martin håller på i sovrummet
(fler bilder på rummet kommer snart)


..Bye bye..

Kommentarer
Postat av: isa

tjena:-)

kan du inte lägga ut mer bilder på köket så man får se hur fint de vart?

man ser ju bara lite av köket i bakrunden på din magbild...

allt bar annars?



kram

2008-12-03 @ 15:59:24
URL: /http://sotsugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback