Tjena tjena!

Denna annandag jul så har vi varit inne i stan och handlat lite mat,var i stort behov av foundation med så då passade vi på att åka till Ica Maxi i Birsta för där har dom nämligen smink och dylikt.Perfekt! =)

Sedan åkte vi runt på en härlig bilsväng på landet i några timmar,gick på promenad med Lippe i solskenet.Väl hemma så började jag att baka nästan på en gång,det blev chokladkakor och drömmar (som verkar vara min specialitet utan att skryta).Maten tillagades efter och det blev fläsk och löksås med potäter,smaskens kan jag lova!

Nu väntar jag på att några filmer ska laddas hem klart,sedan blir det hem igen och fixa till en fruktsallad och mysa framför tv:n.Vilken härlig dag det har varit! =)

Här bjuder jag på en bild på mina kakor.



Bye bye

Kommentarer
Postat av: M

Mums fillibabba säger jag när jag ser dessa mästerverk!Jag vet ju att dina kakor smakar mums!

2008-12-26 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback