Tjena!

Snacka om att man åt mycket mat idag! Det var riktigt gott men på något vis så är det ändå mycket godare med julmaten man äter hemma med familjen,mammas rödbetssallad och köttbullar..mmmm vad gott! =)
Snacka om att man var trött efteråt,men jobba skulle man göra och det gick bra förutom att jag blev så blöt om fötterna.Kändes som att man gick i en vattenpöl i några timmar.Måste spruta på sånt där grejs som gör att dom tål vatten! Och vad kallas det nu igen?! Vet ej.

Jag hade tänkt att baka lussebullar ikväll,men som vanligt tar tröttheten över och det blir inget julbak.Men imorgon är jag ledig och då ska Madde sätta igång med baket.Vet inte hur jag ska göra,har hittat recept på lussebullar med kesella men är lite osäker på om jag ska använda det i.Får kolla runt lite mer.

Min svanskota gör ont på mig nu,vill bara skrika rakt ut när jag ska kliva upp från en stol eller soffan.Ska sluta att resa mig upp och bara ligga i soffan fram tills jag ska föda!Stackars Martin,haha! =)

Nej nu ska jag klappa om Lippe,han ligger med sitt huvud på mitt knä och tittar på mig med sina söta små ögon!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback