Svårt!

Varför ska det vara så himla svårt att välja vilket internet man ska ha?! Sitter här och kollar på Telias hemsida och dom har ju nu som ni nog alla vet ett erbjudande för 299 kr i månaden.Men det som ingår är ju så snålt,speciellt tv.
Endast sju kanaler ingår i priset och inte fasen klarar man sig på detta.Då måste jag alltså välja ett annat paket som är bättre och får prova det i 3 månader utan extra kostnad och sen betala 99 kr extra i månaden.Och själva hastigheten på internet duger inte heller,vi klarar oss inte så bra på 1,5 - 2 Mbit/s,så vi behöver iaf 8 Mbit/s så det måste man öka också.

Tror inte att många vill ha allt som ingår utan väljer extra paket till detta och genom det blir det dyrare,smart Telia!

Det blir inte 299 kr i månaden för oss utan: 349 kr plus 99 kr efter 3 månader.Är ju inte så fasligt dyrt ändå men det är ju så kul att räkna ihop och se för ofta så blir det inte just det priset som erbjudandet säger.

Ja nu vet ni det! =)


Nu har vi äntligen fått upp gardinerna i köket,Martin fick vara snickare i typ 10 min och det tyckte han var sååååå himla roligt. Haha! Puss på dig! Knäppte kort på köket men snickaren tyckte inte att det var så bra kort så jag satte inte in dom igår här på bloggen.Men nu tänker jag trotsa honom och ge er kort på vårat nya kök! =)

 



Här kommer även en bild på mig som nu har gått in i vecka 28.


Bye bye

Kommentarer
Postat av: Snickaren

Fult

2008-12-11 @ 12:29:44
Postat av: Madde

Haha!

2008-12-11 @ 15:49:08
Postat av: Heléne Sundling

KOLLA IN MIN SNYGGA BLOGG! NA NANA :d

2008-12-13 @ 18:40:01
URL: http://helenesundling.blogg.se/
Postat av: M

Fint som tusan!

Nu är det jul igen, ha ha ha!

2008-12-20 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback